A Társaság vezetése elkötelezett a megrendelői megelégedettséget tükröző, kölcsönösen előnyös üzleti kapcsolatok megteremtésére, ennek érdekében kötelezettséget vállalunk a jogszabályok és a külső-belső szabályozók betartására, teljesítésére.

A Társaság szakmai hírnevének biztosítania kell partnereink tartós bizalmának elnyerését, minőségképességünk és versenyképességünk megőrzését, javítását.

Szolgáltatásaink műszaki és minőségi paraméterei állandó fejlesztésének, munkatársaink folyamatos képzésének megbízható alapot kell jelenteniük a megrendelői igények és elvárások maradéktalan teljesítéséhez.

Minőségirányítási rendszerünket az MSZ EN ISO 9001:2015 szabványok követelményeinek megfelelően alakítjuk, illetve folyamatosan továbbfejlesztjük. A Társaság vezetése évente konkrét minőségcélokat határoz meg és tesz közzé.

Célkitűzéseink teljesítése minden alkalmazottunk munkaköri kötelessége, az ehhez szükséges feltételeket megteremtjük, azok meglétét és alkalmazását rendszeresen ellenőrizzük, ehhez biztosítjuk

• a munkaterületük gyakorlati követelményeinek betanulását,

• a beosztásukkal, feladataikkal kapcsolatos elvárások megismerését,

• szakmai fejlődésük lehetőségét. Kiemelt vezetői feladatnak tekintjük

• a minőségorientált gondolkodásmód és munkavégzés erősítését, ellenőrzését és

• a rendszeres minőségügyi képzést. Minőségfilozófiánk:

• a vezetés felelőssége elsődleges és meghatározó a minőségirányítási rendszer működtetésében,

• minden munkatársunk felelős az általa végzett munka minőségéért,

• a megrendelői megelégedettség munkánk legfontosabb mérőszáma, melyet folyamataink, szolgáltatásaink figyelemmel kísérésével és mérésével, folyamatos tökéletesítésével kívánunk mind magasabb színvonalra emelni,

• a hibák észlelése helyett a megelőzés fontosságát tudatosítjuk. Budapest, 2001. szeptember 10. Berente Zoltán ügyvezető igazgató Minőségpolitikánkat, minőségcéljainkat az ME-5-2 eljárás szerint alakítjuk ki.

 TT2000 Kft. minőségbiztosítás